Novinky

Stubai 2024
Maturitní ples tříd 4.A.B - 9.12.2023

Policie ČR - fyzické testy

Zájemci z řad studentů 4. ročníků si 7. 2. v Hradci Králové vyzkoušeli fyzické testy k Policii ČR. Studenti absolvovali čtyři povinné disciplíny: člunkový běh, kliky, celomotorický test a běh na 1000m. Úspěšní absolventi obdrželi osvědčení a tím splnili jedno z kritérií pro přijetí k Policii ČR.

Lyžařský kurz 2.B - 2024

Dne 11.2. 2024 jsme se vydali za deštivého počasí na náš lyžařský kurz do Pece pod Sněžkou a to společně s naší paní třídní učitelkou Galbovou, panem učitelem Vrabcem a panem učitelem Sršněm mladším. Po obědě jsme se vypravili vlakem z Náchoda a vystoupili ve Velké Úpě, z nádraží jsme jeli skibusem do lyžařského areálu. Po náročné cestě jsme se dostali na chatu Havelka a tím byl náš lyžařský kurz oficiálně zahájen. Po večeři jsme dostali přednášku od pana učitele Vrabce, jak se chovat na svahu. První den jsme se probudili do deštivého rána, ale nezaháleli jsme a měli jsme o zábavu postaráno. Odpoledne jsme však již v plné síle s odvahou a nadšením vyrazili na svah. Každý den byl jiný, ale o to to bylo zábavnější. Ve středu jsme si vyrazili sjet Černou Horu. Čtvrtek byl obohacen o večerní lyžování což, bylo opravdu skvělé. V pátek 16.2. jsme si začali balit a vydali se na cestu domů vlakem zpět do Náchoda. Tento lyžařský kurz byl i přes počáteční nepříznivé počasí naprosto úžasný, velmi přínosný a myslím si, že se každý zdokonalil a nebo alespoň zlepšil v lyžování či snowbordovaní. Zážitek je to nezapomenutelný!

Nella Nedělková, 2.B

Stubai 2024

Ve dnech 8. - 13.1. 2024 jsme vyrazili do rakouských alp. Ubytováni jsme byli v krásném penzionu Landhuas Birgit v menším městečku Telfes im Stubai.

Hned v úterý a ve středu jsme jeli lyžovat na ledovec Stubai, kde na nás čekalo krásné počasí. Jak říká pan učitel Chmelař, tak počasí má každý takové, jaké si zaslouží. Tyto dva dny nás trochu vyčerpaly, a proto jsme ve čtvrtek vyrazili do menšího střediska Steinach. I přesto, že středisko je menší, tak jsme si tam lyžování užili na jedničku. Poslední den lyžování jsme byli blízko našeho ubytování, ve středisku Schlick 2000. Tím, že to byl poslední den, tak jsme si ho chtěli užít na 100 %. A tak se i stalo.

V sobotu ráno jsme se už vydali na cestu domů, všichni smutní, že se musíme vrátit do školy za testy, které tam na nás celý týden čekaly.

Jsme rádi, že se nikomu nic nestalo (pokud nepočítáme modřiny). Celý zájezd si každý moc užil a už se těšíme na příští rok.

Maturitní ples tříd 4.A.B - 9.12.2023

Již tradičně jsme si jako žáci čtvrtých ročníků připravili maturitní ples. Ples jsme plánovali od začátku téhož roku a dlouhé přípravy se jistě vyplatily. V doprovodu kapely a také DJ jsme předvedli, co všechno bylo v našich silách, a snažili jsme se vám tak předvést naše nejlepší taneční kreace. Chtěli bychom poděkovat každému jednomu žákovi, učiteli a hlavně rodičům, kteří se na přípravě podíleli a podpořili nás. Věřím, že jsme si všichni ples užili a budeme na něj ještě dlouhá léta vzpomínat a připomínat si naše středoškolská léta. Teď už nám zbývá jen zvládnout tu maturitu. Tak si budeme navzájem držet palce a přát hodně štěstí.
Petanová Klára 4.B.

Národní muzeum - 1.A

Třída 1.A navštívila Národní muzeum  v Praze s pěknou expozicí " Po stopách evoluce života" a prohlédla si všechny exponáty a sbírky Národního muzea. Poté nasála atmosféru vánoční Prahy.

Mgr. Martin Vrabec
třídní učitel

Vánoční trhy Wroclaw

Vánoční trhy jsou už milou tradicí, která nemůže v předvánoční čas chybět a i tento rok naše škola uspořádala zájezd do Wroclawi, který se uskutečnil 08. 12. 2023. Tradiční vánoční trhy se zde odehrávají na jednom z největších středověkých náměstí v Evropě - Rynku. Zdejší trhy patří k největším a nejhezčím v Polsku. Wroclaw je nádherné historické město, které má kouzelnou atmosféru v adventním čase. V centru města nás přivítala vůně svařeného vína, pečených kaštanů a perníčků politých čokoládou. Vše jsme ochutnali a vychutnali s klidem, dobrou náladou a punčem v ruce.

Exkurze - Česká národní banka Praha

Dne 7. 12. 2023 vyrazila naše třída 3. A pod dohledem paní učitelky Pášmové a Franc vlakem do našeho hlavního města. Vrcholem dne byla exkurze v České národní bance. Nejprve jsme zavítali do místnosti, ve které se promítal minifilm o vzniku ČNB, poté naše cesta vedla do trezoru, kde byla k vidění stamilionová zlatá mince. Celou exkurzí nás prováděl velice milý pán. Po třetí hodině jsme vlakem vyrazili zpět domů. Za 3. A Tomáš Rotter .

Běh do zámeckých schodů

V soutěži "Běhu do zámeckých schodů" dne 19. 10. 2023 náš chlapecký tým vyhrál vše co mohl.

V kategorii chlapců středních škol:

1. místo - Tomáš Rotter 3.A
  2. místo - Filip Kulda 3.A
  3. místo - Adam Nagy 2.A

V kategorii týmu o Pohár starosty města Náchod náš tým získal 1. místo.
Závodní tým: Jan Bubeníček 1.A, Jan Bednařík 1.A, Adam Nagy 2.A,  Tomáš Rotter 3.A, Filip Kulda 3.A
Gratulujeme!

Turnaj SŠ ve volejbale

Turnaje středních škol ve volejbale se úspěšně zúčastnila naše družstva dívek a chlapců. Po velmi dobrých výkonech naše dívky obsadily krásné 2. místo a chlapci skončili na 4. místě.

Gratulujeme všem za skvělé výsledky a děkujeme za výbornou reprezentaci naší školy.
Mgr. Martin Vrabec

Průvodcovská činnost 4.B - Praha

V úterý 10. 10. 2023 jsme pod dohledem pana učitele Chmelaře a pana učitele Tomka vyrazili do našeho hlavního města – do Prahy. Žáci 4. B nás v rámci výjezdové praxe provedli tímto krásným městem, které dokonale kombinuje starodávnou architekturu s tou současnou. Počasí nám vycházelo, což jen umocnilo celý zážitek. Naše exkurze začala na pražském hlavním nádraží. Následovalo Václavské a Jungmannovo náměstí. Prošli jsme kolem Národního divadla, přes Most Legií až ke zdi Johna Lennona. Vystoupali jsme po schodech až k Pražskému hradu, kde jsme mohli vidět střídání stráží. Zlatá ulička nás zavedla k budově senátu, odkud jsme šli do samotného centra Prahy. Exkurze byla zakončena na Náměstí Republiky.

Děkujeme žákům 4. B za krásnou prohlídku stověžaté Prahy.